Transport krajowy i międzynarodowy
Oferujemy pełen zakres usług związanych z organizacją transportu kolejowego, drogowego, morskiego i śródlądowego.
Dysponujemy własną flotą wagonów kolejowych oraz współpracujemy z zewnętrznymi przewoźnikami kolejowymi i drogowymi. Dzięki temu, nasze możliwości transportowe są niemal nieograniczone.
![Lokomotywa](/application/files/cache/41fb997ec83681786cb7bd924222f167.png)
Transport
kolejowy
neutralnych, niebezpiecznych,
ponadgabarytowych
i wyjątkowo ciężkich
![Statek w porcie](/application/files/cache/4b1d81a08cab77f712730d97ecf48dde.png)
Transport
morski
drobnicowych, konwencjonalnych
i kontenerowych
![Tir](/application/files/cache/164e683fcb78092c08c23899cff2fd33.png)
Transport
drogowy
samochodowego dla
towarów masowych
i zjednostkowanych
Najczęściej obsługiwane ładunki
Transport kolejowy
Realizujemy międzynarodowe i krajowe przewozy towarowe w oparciu o własny tabor wagonów kolejowych oraz flotę przewoźników zewnętrznych.
Tabor kolejowy dobieramy do indywidualnych potrzeb i oczekiwań Klienta. Dysponujemy wagonami specjalistycznymi. Wszystkie przesyłki są monitorowane.
i w pojedynczych wagonach
i niebezpiecznych (RID)
ponadgabarytowych
i wyjątkowo ciężkich
załadunkowa, przeładunkowa
i magazynowa
sypkich (własny tabor)
Transport morski i śródlądowy
Oferujemy transport morski ładunków do morskich portów w Polsce oraz z portów polskich do dowolnych portów w Europie, USA, Kanadzie, Afryce i Azji.
Zapewniamy frachtowanie ładunków w transporcie śródlądowym do wszystkich - polskich i europejskich portów rzecznych w ramach istniejącej sieci dróg wodnych.
i drobnicowych (LCL) w systemie door-to-door
i odwozu towarów do/z portów
Transport drogowy
Organizujemy transport samochodowy dla towarów masowych i zjednostkowanych.
Operacje realizujemy na terenie Europy Środkowo-Wschodniej (Polska, Niemcy, Czechy, Słowacja, Belgia, Holandia, Wielka Brytania), Europy Zachodniej oraz Skandynawii.
całopojazdowych
i drobnicowych
całopojazdowych
i niebezpiecznych (ADR)
paletyzowanych i luzem
(sypkich i płynnych)
ponadgabarytowych
i ciężkich
(normal trailers, mega trailers, high volume, coilmulde)
podkontenerowymi
i podnoszonymi
- podnoszone, opróżniane
pneumatycznie, o poj. 60 m3
i ładowności ok. 25 t